Вівторок, 25 Червня, 2024

Як оформити шапку профілю в інстаграмі?

Шапка облікового запису Інстаграм – перше, що бачить гість вашої сторінки в цій соціальній мережі, тому її дуже важливо заповнити правильно. Це не тільки дасть потенційному клієнту відразу зрозуміти, що ви йому пропонуєте, але й допоможе алгоритмам спозиціонувати ваш обліковий запис серед інших. Розглянемо докладніше, де знаходиться шапка профілю в інстаграмі, та як її оформити.

Шапка профілю інстаграм – це

Це найважливіший блок. У вас може бути заповнено всього 9 осередків контенту і бути не більше тисячі передплатників, але якщо опис облікового запису інстаграм у вас зроблено грамотно – ваші клієнти вже вас знайдуть. Крім іншого, це важливо з таких причин:

  1. Візуальна цілісність: Шапка профілю допомагає створити візуальну цілісність на вашій сторінці. Якщо ви представляєте бренд, ваша шапка може містити логотип, колірну схему або інші елементи, пов’язані з вашим брендом. Це допоможе впізнавати та встановити візуальний зв’язок з вашою аудиторією.
  2. Передача інформації: Шапка профілю може містити важливу інформацію про вас або ваш бренд. Наприклад, ви можете вказати вашу професію, контактні дані, посилання на ваш сайт чи інші соціальні мережі. Це допоможе користувачам швидко отримати потрібну інформацію про вас.
  3. Професіоналізм: Оформлення опису інстаграм може створити враження професіоналізму та піклування про свій профіль. Це особливо важливо для бізнес-акаунтів або для людей, які прагнуть створити власний бренд.
  4. Так, якби говорили про інстаграм-сторінку, де пропонують курс по автоматизації тестування, ця інформація обов’язково повинна буде відображатися саме в шапці. Розглянемо докладніше, як оформити нік та інші елементи цього блоку.

Аватар

Перше фото, яке гість вашої сторінки звертає увагу. Його розмір всього 180х180, тому кожен піксель тут важливий. Якщо ви просуваєте власний бренд або ведете власний блог – поставте на аватар портретну фотографію без дрібних деталей. Якщо підприємство це може бути логотип у фірмових кольорах.

Нік та ім’я

Нік повинен містити ім’я бренду та ключові слова. Не треба витрачати їх на зайву художність, нехай нік буде простим, без знаків пунктуації і легко запам’ятовується.

Ім’я може бути неунікальним, сюди ви пишете або свої дані, або назву торгової марки, або ключову пропозицію.

Сайт

У шапці профілю багато не поміститься, тому для детальної інформації зручно використовувати посилання на сайт. Це може бути таплінк або подібні послуги. Пропонуємо приклади оформлення таплінків:

  • мінімалістичний. Пастельні кольори та ключові слова без лірики;
  • художній. Багато контрасту та яскравих описів

Але найкращим варіантом буде тестувати різні види.

Біографія

Біографія в профіль інстаграм – це 150 символів тексту, які потрібно вмістити всю вашу ключову інформацію. Немає сенсу в ній дублювати ваше ім’я чи торгову пропозицію, яка вже є у вас у ніку. Краще допишіть туди, що виділяє вас серед інших користувачів соцмережі.

Якщо вам стало цікаво дізнатися детальніше, як налаштувати шапку в інстаграм, рекомендуємо звернути увагу на курси СММ. Максимальна кількість корисної інформації в короткі терміни та практичні навички, які ви опануєте з першого заняття – все це пропонує комп’ютерна школа Hillel.

За матеріалами: https://ithillel.ua/ru/

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.