Середа, 1 Грудня, 2021

Нова Тернопільська об’їзна дорога: бути чи не бути?

Про нову тернопільську об’їзну дорогу говорять давно. В принципі проблема об’їзних доріг актуальна для багатьох українських міст. В радянський час коли ці міста розбудовували не було нагальної потреби в об’їзних дорогах, адже транспортний трафік був обмежений, автомобіль був розкішшю для більшості громадян «великого та могутнього», а тому такі дороги планувались лише в далекій перспективі. Іншими словами в часи «світлого майбутнього комунізму». Але так як останній не був збудований, то сучасна українська держава поступово стаючи багатшою зіткнулася з проблемою відсутності об’їзних доріг. Або вони були, але так близько до міста, що в межах активної забудови стали його частиною (вулиця 15 квітня в Тернополі). Від таких проблем, відсутність дороги потерпає як столиця – місто Київ, так і великі міста, як Кривий Ріг, чи Тернопіль, чи навіть Львів, і навіть маленькі – Теребовля, Дунаївці, Деражня, Кременець і багато інших. А тому йдеться про розвантаження різних населених пунктів від машин, а також покращення екології і безпеки руху. А тому коли в рамках «Великого будівництва» було звернуто увагу на тернопільську об’їзну – тернополяни зрозуміли. Мабуть це все ж станеться. А саме об’їзну буде побудовано. Про це детальніше розповість ternopil-future.com.ua.

Як повідомляє Укравтодор Тернопіль, як і Україна, є важливим дорожнім пунктом між Європою та Азією, тут проходять численні транспортні коридори. А тому об’їзна давно необхідна.

Історія проекту

Про об’їзну говорять вже декілька років. Адже стара перестала такою бути і є частиною міста, а на нову щороку не вистачало коштів. Навіть з кредитом ЄБРР та інших міжнародних організацій, які були виділені (про це заявлялось в ЗМІ) ще в 2017 р. В даний час тернопільська об’їзна, як і будівництво ще 3-х розв’язок і шляхопроводів в інших областях (Львівська та Рівненська) буде здійснюватися в співпраці з Європейським інвестиційним банком. До цього за рахунок коштів держави, а не міста, відбувалось будівництво Гаївської розв’язки, для того, що транспорт з міста на Великі Гаї рухався нижньою естакадою, а на Львів чи Дубно верхньою. 

Тернопільська об’їзна

Новий міжнародний тендер має на меті побудувати автодорогу між селами Шляхтинці та Смиківці. Також завдяки йому будуть з’єднанні траси М-19 та М-30. Буде побудовано транспорту розв’язку на дорозі М-19 та частиною північно-східної ділянки обходу міста Тернополя. Загалом довжина дороги буде 8,4 км. Для цього викупили 56 земельних ділянок. Пропозиції для компаній, які бажають бути підрядниками слід подавати до 8 грудня згідно з правилами ЄІБ.

В результаті появи нової дороги покращиться стан старої об’їзної, транспорт буде їздити швидше, не стоятиме в корках, стануть кращими екологічні умови поряд з дорогами і виросте безпека руху. А тому чудово, що ЄІБ виділяє кошти на будівництво транспортних мереж. До речі, останній кредит в 50 млн. євро допоможе відновити невеликі дорожні проекти. А ми, тернополяни, отримаємо нову дорогу, меншу загазованість вулиці 15 квітня, швидкий рух нею і загалом більше часу на себе, а не на перебування в транспорті.

Latest Posts