Субота, 25 Вересня, 2021

Без паперової тяганини: у Тернополі зроблять єдиний електронний реєстр громади

З цього місяця починають вводити нові підходи до роботи з документами. У міській раді зазначили, що роботу з паперами потрібно спростити, а натомість створити електронний реєстр. Для цього вирішили провести аудит і скасувати частину довідок, які люди мали отримувати для вирішення житлових питань. Про це повідомляє «Ternopil-future» з посиланням на інтернет-видання «Доба».

Відтак жителям міста тепер не потрібно буде брати довідку про проживання у ЖЕКу, адже всі відомості внесуть в єдиний електронний реєстр громади. Це постановили на засіданні виконавчого комітету. В управління державної реєстрації Тернопільської міської ради передадуть усю необхідну інформацію про місце реєстрації громадян мешканців міста. Це стосується ОСББ, ЖЕКів й інших установ, бо це передбачає житловий фонд Тернопільської міської територіальної громади.

Начальник відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Мар’яна Зварич додала, що вже сформована комісія щодо реєстрації фізичних осіб і її функцією буде приймання і передача картотек. Спеціальна комісія наповнюватиме Реєстр громади опісля того як складе список підприємств, що передаватимуть картотеки і встановить графік для цієї процедури. Такі організаційні питання мають зробити до 15 червня. Окрім того, порядок передачі документів вже визначили і чекають чергової сесії, де мають затвердити виділення коштів і відповідні тендери.

До слова, електронний реєстр громади робитимуть у рамках реалізації Концепції розвитку е-врядування у територіальній громаді Тернополя, яка запланована на 2019-2020 роки. Це значно полегшить роботу з документацією і людям не потрібно буде відвідувати час від часу ЖЕКи, або інші установи, організації для отримання довідок про місце проживання.

Latest Posts