Середа, 24 Квітня, 2024

“Yaware” – сучасна система обліку робочого часу працівників від тернопільської компанії “MagneticOne Group”

У працездатному віці, більшість свого часу люди витрачають на роботу. Кожного дня як управлінці, так і звичайні працівники стикаються з проблемами ефективного, раціонального використання робочого часу. Від цього залежить, передусім, їх продуктивність та стан здоров’я. Дедалі більше роботодавців впроваджують корпоративний стандарт організації часу працівника. Він регламентує питання особистого і командного тайм-менеджменту, пише ternopil-future.com.ua.

З розвитком інформаційних технологій планувати робочий час і вести облік стало легше. У цьому значна заслуга різноманітних додатків та Інтернет-ресурсів, що дозволяють якісно спланувати час, виявити прогалини та навіть підвищити свою працездатність. 

Умовно їх можна розділити на 2 типи – ті, що допомагають розподілити завдання, час, вести облік, і ті, що не дозволять забути важливі замітки.  Є й програми з розширеним функціоналом. Наприклад, “Yaware” не лише збирає інформацію про роботу працівника та проведений час за комп’ютером, але й робить звіти, виявляє непродуктивні ресурси та дозволяє самостійно проаналізувати свою роботу. Його складно назвати тайм-менеджментом, попри те, що функціонал дещо схожий.

Це незамінний інструмент кожного працівника та керівника компаній, фрілансерів, автоматизована система обліку робочого часу за комп’ютером. 

Що таке “Yaware”?

“Yaware” є брендом “MagneticOne Group”, компанії з Тернополя, що займається розробкою продукції в сфері електронної комерції, CMS та CRM-систем, мобільних додатків та іншого. Вона створює сучасні інструменти для підвищення ефективності роботи кожного працівника.

“Yaware” – це автоматизована система обліку робочого часу, яку можна застостосовувати як в особистому використанні, так і в бізнесі. Для особистого використання цей ресурс є абсолютно безкоштовним. Він здійснює аналіз продуктивності, управління часом, включає всі основні можливості, крім тих, що спеціалізовані як корпоративні. 

Джерело: фото Google

Онлайн-сервіс фіксує кількість проведеного робочого часу за комп’ютером, користування Інтернет-ресурсами, і подає це у вигляді звітів. Також програма аналізує отримані дані як “продуктивні” чи “непродуктивні”.  

Бізнес версія “Yaware” дещо відрізняється від тієї, що призначена для особистого використання. Така система передбачає здійснення ефективного управління не однієї людини, а цілої команди. 

Джерело: фото Google

“Yaware” можна встановити по всій мережі для ведення обліку робочого часу команди. Ресурс дозволяє відсортувати програми за напрямками використання, групувати комп’ютери за потрібними розділами й користуватися функцією “Менеджер”. 

Онлайн-сервіс надає важливу інформацію про роботу команди. Він допоможе виявити недоліки, усунути їх і підвищити продуктивність роботи працівників, а також дасть чітке розуміння того, як використовувати свій час з користю. 

Які переваги системи обліку?

Щоб користуватися перевагами системи “Yaware”, необхідно встановити програму на комп’ютер. Таким чином, ресурс збиратиме всю необхідну інформацію про відвідані сайти, час перебування на них, початок і закінчення робочого дня працівника. 

Якщо ж користування ноутбуком не пов’язане з роботою, про це теж можна вказати у додатку. Сервіс не просто фіксує сайти, які відвідує працівник, але й одразу ж класифікує їх за категоріями і статусом,  що є дуже зручним як для особистого, так і командного використання.  

“Yaware” допомагає здійснювати самоконтроль, аналізувати свою роботу, підвищити відповідальність перед поставленими завданнями. Інструмент підтримують ключові операційні системи, сервери. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.