Вівторок, 19 Березня, 2024

Тернопільські тривоги і маршрутки: бути чи не бути?

Гучний звук сирени повітряної тривоги будить нас вночі, заважає працювати вдень, змушує прислухатись в будь-як пору доби, а чи не сирена зараз зареве. Особливо неприємно її чути, якщо ти не вдома, не захищений, не можеш почуватися в безпеці. До прикладу такі відчуття виникають, якщо знаходишся поряд із залізничними коліями, вокзалом, поряд з військовою частиною в автомобілі, маршрутці, тролейбусі, який зупиняється, щоб перечекати тривогу чи стоїть в корках в цей час. А тому після численних скарг містян було вирішено, що міський громадський транспорт не буде зупинятися під час тривог, а рухатиметься по маршруту. Детальніше про це, а що думають тернополяни, як вирішують цю проблему в інших містах країни розповість ternopil-future.com.ua.

Як повідомляє te.20minut.ua, можна сказати російські ракети оминають наше місто. За даними ОДА в квітні одна з ракет влучила в склад з міндобривами на Кременеччині, а ще одна (чи її залишки) впали на склад з паливом в Тернополі. Але такий «м’який підхід» російських агресорів відносно нашого міста не означає, що й завтра умовно буде так само, а тому необхідно бути готовим до обстрілів, не легковажити тривогами й допомагати ти, кому складно спускатися в сховища.

Основні моменти перебування в транспорті під час тривог

Від початку російського вторгнення міський транспорт нашого міста працював без перебоїв. Під час тривог, які були частими в лютому, березні та частково в квітні водії громадських транспортних засобів зупинились на зупинках, відкривали двері і очікували разом з пасажирами завершення повітряної тривоги. Інколи такі очікування тривали годину чи дві. Це було складно, довго і не приємно. Адже на зупинці немає сховища, а більшість людей до нього і не йшла. Просто чекаючи завершення тривоги на вулиці. Були частими випадки, коли водій автобуса прочекавши 30 і більше хвилин просто розвертався і їхав в протилежному напрямі по своєму маршруті, «бо в нього графік».

В інших містах ситуація з транспортом різна. Так, у Вінниці з березня, а в Івано-Франківську з травня транспорт більше не зупиняється під час тривог. Схожа ситуація в Дніпрі та Києві. В той же час Кропивницький, Хмельницький, Львів на разі не прийняли такого рішення.

Тепер і Тернопіль долучився до обласних центрів в яких громадський транспорт фактично не зупинятиметься під час тривог. Виключення можливі, якщо водій вирішить, що існує небезпека і тоді пасажирам слід буде пересісти в інший транспортний засіб.

Позиція тернополян, міської влади та транспортних компаній

Думки тернополян були такі: пані Наталя вважає, що рішення сидіти чи не сидіти в автобусі приймати людині. Вона може йти, а може очікувати завершення тривоги. Схожу думку висловила пані Людмила, яка розповіла, що одного разу очікувала маршрутку 2 години, а потім поїхала на таксі, які будь-коли і будь-де працюють не зважаючи на тривогу. Відповідно виникає питання, а чому повинні стояти маршрутки та тролейбуси?

В той же час позиція водіїв та власників транспортних засобів інша. Для них тут важливим є власна безпека, а тому водій має право зупинити транспорт і піти в сховище, а пасажири тоді можуть пересісти в інший транспорт, адже мають квиток, який дозволяє протягом 30 хв. користуватися громадським транспортом міста. Водії загалом позитивно ставляться до рішення не зупинятись під час тривог. Адже для них це можливість працювати й заробляти, а не очікувати. Деякі водії турбуються за життя пасажирів і вважають таке рішення помилковим.

Представник КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх підтвердив, що ніхто не заборонятиме водіям зупинятися і йти до сховища. Також їх ніхто не штрафуватиме.

Представник приватного перевізника повідомив, що ситуація складна, але всі працюватимуть задля зручностей та безпеки пасажирів та водіїв. Наразі алгоритм роботи маршруток такий: вони не зупиняються, а їдуть на кінцеву, а там вирішують, як далі діяти.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.