Субота, 27 Квітня, 2024

Тернополянин знайшов спосіб, як зменшити кількість ДТП

Тернополянин Андрій Шептун запропонував, як вирішити болюче питання аварійності на найбільш небезпечних ділянках міста. Відповідну петицію він зареєстрував сьогодні на Єдиному сайті електронних петицій. Повідомляє «Ternopil.future».

Андрій Шептун назвав найбільш аварійні ділянки дороги у Тернополі. Перш за все, лідирує за кількістю дорожньо-транспортних пригод перехрестя Тернопіль-Залізці-Броди-Львів-Луцьк. Чоловік пропонує облаштувати кільце на об’їздній дорозі, що проходить через цю ділянку.

Не менш небезпечним є Гаївське перехрестя, де на думку Андрія Шептуна також варто встановити кільце. Не зайвим буде об’їзд і на перехресті вулиць Злуки, 15 Квітня та Купчинського.

Тернополянин пропонує змінити дорожні знаки на кільці вулиць Микулинецька-Живова-Замонастирська, зробивши головним рух по колу. П’ятою найбільш аварійною ділянкою Тернопільського району Андрій Шептун вважає поворот у село Довжанка. Для того, щоб зменшити завантаженість траси необхідно облаштувати додаткову смугу для руху прямо та розділити дорогу до і після повороту у село.

Тернополянин закликав жителів міста долучитися до подолання аварійності та підтримати його петицію. Станом на 30 травня за документ проголосували лише четверо людей. Щоб виконавчий комітет міської ради розглянув петицію, вона повинна набрати не менш як 300 голосів.

Варто додати, що на сайті петицій з’явилося також прохання встановити світлофор біля пішохідного переходу, що знаходиться на повороті до 16 школи на вулиці Степана Будного. Батьки школярів вважають, що наявність лише одного пішохідного переходу не забезпечує безпеку учнів. Зазвичай автомобілі проїжджають цю ділянку на шаленій швидкості і не рідко на Степана Будного трапляються ДТП з постраждалими. 

На документ оперативно відреагували в управлінні житлово-комунального господарства, де розповіли, що наразі триває розроблення схеми із встановлення світлофорного об’єкту на пішохідному переході.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.